فایلی که اینک در هایپر فایل قرار دادیم ، فایلی است که دانلود ترجمه مقاله با موضوع استفاده از رسانه اجتماعی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رضایت از عملکرد می باشد امیدواریم این مجموعه سوالات برای شما مفید واقع شود
جزئیات بیشتر این محصول:
عنوان انگلیسی مقاله:
Social Media use for CRM and business performance satisfaction: The moderating roles of social skills and social media sales industry
استفاده از رسانه اجتماعی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رضایت از عملکرد کسب و کار: نقش تعدیل کننده مهارت های اجتماعی و شدت فروش رسانه اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: DOC، قابل ویرایش.
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
تعداد صفحات فایل اصلی: 10